[Javalist] Java8 - Alapértelmezett metódustörzs interfész ekben

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2012. Május. 23., Sze, 10:56:03 CEST

On 2012-05-23 10:38, Auth Gábor wrote:
> Hi,

>    Kipróbáltam, hozzáírtam az eredeti bejegyzéshez ezt az esetet is.
> Megnyugtatóan működik... :)

Már csak egy kérdés van. :)

Van egy A interfész, abban egy metódus default implementációval. Van két
leszármazottja, B és C (és annak akár további leszármazottjai is). Van
egy osztály, ami implementálja a B és a C interfészeket is. Ez le fog-e
fordulni?

A hibaüzenet alapján a tippem az, hogy igen ("inherits unrelated
defaults"), vagyis jó eséllyel fel fogja ismerni, hogy ez a két metódus
most valójában ugyanaz (related).

Üdv,
Stivi