[Javalist] nyomják krahácsot (romlik a jáva)

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Május. 23., Sze, 14:57:06 CEST

Nem egészen.

A @get és @set legenerálják a kódot, és utána használhatod a setXx meg a getXx metódusokat. A baj akkor lesz, ha mint a Perl-nél írhatsz xx=123 kódot, és az lefordul setXx-re.

Amíg van setXx, addig nem baj ha nem ellenőrzöl, mert nem kell. Majd ha kell, akkor ellenőrzöl. De mihelyst van xx=123 ami igazából setXx(123) akkor már nagyon nagyon nagyon romlott a kód olvashatósága. Mert mit látok? xx=123 Ebben mi lehet a hiba? Semmi. Aztán megírod később a setXx-et, hogy ne fogadja el az 123-at. És csak nézel, és nézel, és nem látod, hogy hol a bug.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805