[Javalist] nyomják krahácsot (romlik a jáva)

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 15:49:28 CEST

+1 a node.js-hez. A java tul komplikalt lett, tul sok nyuggel, mindezt
a jol hangzo "enterprise"-sag miatt.
A JavaScript vilag (egyelore?) szebb, jobb, egyszerubb. Kliens oldalra
(bongeszohoz) tudom ajanlani az AngularJS-t, egesz olvasmanyos a html
template.
A masik amit szeretek, az a Python, de azt leginkabb a Google App Engine miatt.

Andras