[Javalist] nyomják krahácsot (romlik a jáva)

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2012. Május. 24., Cs, 15:03:01 CEST

pont azt magyarázom, hogy egyáltalán ne legyen getter meg setter, csak ha tényleg nagyon kell.

István Ketler
Senior Consultant
Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Development Center Pest
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977
Mobile: +36 30 600-4936
Room: Infopark E, Room LH2-24
e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck