[Javalist] nyomják krahácsot (romlik a jáva)

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Május. 26., Szo, 01:31:15 CEST

Gondolom arra utal, hogy az általa tisztességesnek tekintett nyelvekben van
külön típus az olyan változóra, ami sosem nulla, és ami lehet nulla. Persze
itt nem kellene megállni, és lehet hiányolni a 23 karakter hosszú sztringek
tipusát, és a páros számok tipusát, vagy egy bizonyos regexp-re matchelő
stringek tipusát :)

Zs