[Javalist] Spring roo

Komáromi, Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2012. Május. 27., V, 22:14:11 CEST

Sziasztok,

új projekt kapcsán gondoltam kipróbálom az AspectJ-t és a Spring Roo
framework-öt.
Tetszik, de egyszerűen, ha bezárom a projektet és újraindítom az IDE-t, a
Roo Shell lefagy.
Az IDE indulása után nem is töltődik be automatikusan, ha a projektnél
kérek rá egy roo shellt, akkor rendben betöltődik, de parancsot nem
hajlandó végrehajtani.

Egy egyszerű hint parancsra is lefagy. A processek között megjelenik az
"Executing command 'hint' on project ..." és blokkol minden mást. At IDE-t
is csak a feladatkezelőből lehet kilőni.

Kerestem a neten, de vagy nincs ez senki másnál, vagy én vagyok béna :(

IDE: SpringSource Tool Suite
Roo: 1.2.1 R2
OS: Windows 7 64bit
JDK: 1.7u4

Pont van egy teljesen szűz Win7-em. Azon is próbáltam, az eredmény ugyanaz.

Tud valaki segíteni?

Előre is köszönöm.

Üdv,

KoZo