[Javalist] találkozók

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 30., Sze, 14:01:54 CEST

Hi,

> Ha gondoljatok es erdekelne, akkor kerhetek par JBoss-os arcot, hogy
> tartson eloadast Budapesten. Talan a Red Hat fizetne a szamlat, ha
> sikerul kibulizni.

  Most lesz egy ilyen rendezvény, de az jobbára marketing/sales célokat
szolgál, mintsem technikait. Igény szerintem lenne rá, Red Hat esetén
pedig igen nagy palettáról lehetne válogatni, ha nem gond nekik ide
jönni egy este miatt... :)

> Amugy en mindig azzal az otlettel jottem, hogy az se lenne baj, ha
> nincs egy 45 perces temad. Mondjuk sokan kritizaltak ezt azzal, hogy
> az akkor nem eleg mely.

  Egyelőre a "bármennyi" is probléma... 2-3 órát kellene megtölteni akár
vegyes ideig tartó előadásokkal. Van, ami belefér 15 percbe, van, ami
nem. Ha valaki képes valami hasznos dologról 45 percig beszélni, és
utána még vannak kérdések, akkor az hasznos egy óra volt. Ha csak 10
percig beszél valaki és 5 percig kérdeznek, az is hasznos negyed óra. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor