[Javalist] találkozók

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 30., Sze, 14:07:46 CEST

Hi,

> Régebben, olyan két évvel ezelőtt, majdnem minden hónapban volt valami
> előadás a Számalkban. Ezzekkel mi a helyzet? Szoktan lenni még ilyen
> előadások? Bevallom, hogy hiányolom őket és szívesen mennék
> meghallgatni az új és érdekes dolgokat.

  Ha tartjuk magunkat a megszokott algoritmushoz (minden páratlan hónap
harmadik szerdája), akkor a következő JUM július 18-án lenne. Ebben a
hónapban lesz egy JBoss JUG hatodikán, lesz egy Liferay Meetup 14-én,
másról nem tudok hirtelen, a jövő hónapban talán lesznek
szabadságolások, talán nem, érdemes lenne rápróbálni a július 18-ra.

  Van jum-announce levlista, van a jum.javaforum.hu, próbálok több cégnél
körülkérdezni, hogy miképpen lehetne elérni a náluk dolgozó Java
fejlesztőket, illetve megkérdezni a nagyobb hazai képviseleteket (IBM,
Oracle, Red Hat, Liferay, stb), hogy miben tudnánk egymásnak segíteni,
aztán csak kialakul.

  Az látszik, hogy nagyon sok Java fejlesztő van, de nagyon keveset lehet
elérni közülük közösségi megmozdulásokkal kapcsolatban. Ezen szeretnék
változtatni... szóval nézzetek körül a munkahelyeteken, hogy miképpen
lehetne elérni a többi fejlesztőt és/vagy középvezetőt... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor