[Javalist] találkozók

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Május. 30., Sze, 20:57:09 CEST

A kettonek nincs koze egymashoz, ha van erdekes temad, akkor nem szamit a
fejkormeret. En pl a blogodon emlitett projektrol szivesen hallanek, vagy
barkitol maven ugyben.

Tenyleg, lehetne akar kezdo szintu eloadasokat is tartani, Spring
bemutatas, kicsit melyebben, NetBeans tippek-trukkok, JSF erdekessegek...
szoval szerintem nem rogton az uveghalban kell megmutatni a medvet.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.