[Javalist] Spring kerdesek

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2012. Május. 31., Cs, 10:40:52 CEST

A scheduling persze kiraly olyan feladatokra mint "pontban tizkor
zaras", "minden este fogmosas" es 5 percenkent logrotalas", mert ez
tenyleg idohoz kotott, de amikor konkretan valamilyen feladat
kesleltetett vagy csak hatterben torteno feldolgozasarol van szo, es
meg mindig schedulinggal probaljak megoldani a fejlesztok, akkor
oltari szivasba tud torkolni a dolog.
Peldaul ilyeneket lattam:
 - ot percenkent kezd el feldolgozni az eddig feltoltott kepeket -
azaz amikor teszteled ezt a kodot, 5 percet malmozol amig valami
tortenik
 - az a beerkezett engedelyeket 15 percenkent feldolgozni - na amikor
mar workflow-t probal valaki implementalni scheduleren, akkor
szerintem messze tul van a scheduler ertelmes hatarain

Szoval en javasolnam hogy bizonyos esetekben fontold meg a JMS
uzneteket is. Nem nehez akar webappba is beleagyazni egy JMS szervert
(pl activemq egeszen konnyen beagyazhato), a quartznal szerintem meg
egyszerubb is. Meguszod a malmozast es talan atlathatobb is lesz, meg
esetleg skalazhatobb (up & out), ha ez szamit.