[Javalist] Spring kerdesek

cx.chico cx.chico at gmail.com
2012. Május. 31., Cs, 14:27:17 CEST

Nem, az egyszerű "Monitoring and Management " lehetőség miatt. A
JDK5-ben benne van, így nem igényel extra külső alkalmazást.
Mivel korábban említésre került a JMS mint indítási trigger (mivel
nehéz ütemezni a feladatot), arra gondoltam, hogy ugyanerre a
feladatra a JMX is megfelelő lenne, ráadásul a Spring nagyon
egyszerűvé teszi a JMX konfigurását akár SSL-en keresztül is.
És ha már így menedzseljük a programot, akkor a visszafelé utat  is ki
lehet alakítani...

Üdv,
Csaba