[Javalist] Spring kerdesek

zamek42 zamek42 at gmail.com
2012. Május. 31., Cs, 19:44:03 CEST

hello,

05/31/2012 07:21 PM keltezéssel, Zsombor írta:

> A gwt http kéréseket fog küldeni, s olyan válaszokat is fog fogadni.
> Akár php is válaszolhat a szerver oldalon (bár valóban nem ez a
> megszokott). A

Csak ne kelljen a szerver oldalon ujrairni mindent.

> trükkösebb kérdés, hogy poll-ozni fogsz, hosszú ideig nyitva tartott
> http kérést használsz/comet, vagy akár websocketet (ha elég csak a
> legmodernebb böngészőket támogatni)

Az ie kapasbol kiesett, mivel a gwt-ben a technologia svg-ben jelenik
meg, az a draga ie ezzel meg igencsak hadilabon all:)
Ami jol kezeli az a chrome, opera es a firefox. Azt hiszem ez eleg
lehet, talan meg tableten is mukodni fog. Ott az ie megint nem rug
labdaba  csak w8-on lesz, az meg nem celterulet egyelore:)
Amugy is irtozom az ie-tol, iszonyu sokat szivtam anno a disznoval.