[Javalist] Levlista online

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 31., Cs, 22:46:09 CEST

Hi,

  Találtam egy érdekes plugin-t, amely képest email címből Confluence oldalt
gyártani, kipróbáltam a Spring-es témával, nem a legjobb, de majd csak alakul
idővel (pár napig elérhető az alábbi címen):
http://wiki.javaforum.hu/display/SANDBOX/+Javalist++Spring+kerdesek

  Alternatív dolog a Confluence Mail Archive lenne, amely a space alatt a Mail
szekcióban tartaná a leveleket, de akkor nem kerül bele a normál struktúrába,
nem annyira látványos, nincs szem előtt. :)

  Tudtok jobb megoldást arra, hogy a levlista forgalmát a Confluence oldalra
tükrözzem?
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor