[Javalist] Kulonbozo licenszu keretrendszerek hasznalata zart kornyezetben

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Nov. 2., P, 11:38:50 CET

Hi,

zamek42 a következőt írta ekkor: 2012. november 2. 11:18:28
> Van valakinek tapasztalata arrol, hogy mi a teendoje egy cegnek, ha
> nyilt forrasu keretrendszerekkel akar zart forrasu termeket eloallitani?

  Lehet zárt forráskódú terméket nyílt forrású keretrendszerrel előállítani,
de vannak megkötések, amelyek licenctől függően más-más aspektusból
szorítanak.

  Nagy általánosságban: ha csak használod a keretrendszert, akkor lehet zárt
forrású a terméked, ha bele is módosítasz a keretrendszerbe, akkor a módosítás
forrását mellékelni kell, de a terméked maradhat zárt forrású.

> Van errol valahol irasos anyag?

  Vannak ügyvédek, akik jobban ismerik a licenceket, meg kellene kérdezni
őket... a szegedi Szabad Szoftver Konferencián is volt egy-két jogi előadás
ilyen témában, hirtelen nem tudom, hogy ki volt az előadó, de
visszakereshető... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor