[Javalist] Swing, JTable, ListSelectionListener, kiválasztott sor

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2012. Nov. 4., V, 14:18:39 CET

2012/11/4 András Csányi <sayusi.ando at sayusi.hu>:
> A kérdésem, hogy a táblának hogyan lehet megmondani azt, hogy nincsen
> kiválasztva semmi sem? Próbáltam azt, hogy a JTable

Szia Andras,

Ezt talaltam a neten, de most nem tudom kiprobalni.: "There is a
method on JTable called clearSelection. This, in turn calls
clearSelection on the ListSelectionModel of the table and the column
model."
Forras: http://stackoverflow.com/questions/1019062/how-to-programatically-deselect-the-currently-selected-row-in-a-jtable-swing

Egyebkent ha tudod, hogy mi valtozott a tablaban (kitorolted az egyik
sort), akkor szerintem felesleges lekerni az osszes adatot ujra, eleg
ha azt az 1 sort kitorlod a JTable-bol. Reszponzivabb is lesz a
felulet, es meg a szervert is kimeled vele. Vagy nem?

Andras