[Javalist] Fwd: What do you think would make the perfect cloud hosting service?

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Nov. 7., Sze, 11:18:14 CET

Van a redhatnek is egy ingyenes, rhcloud.com címen. Kényelmes volt, amúgy
nem tudnám összehasonlítani, mert mást nem nagyon próbáltam.

Zs

On 2012.11.07. 9:30, "Tamás Viktor" <viktor.tamas at gmail.com> wrote:

A 6 perces videó alapján a Google Appengine-nél annyival jobbnak tűnik,
hogy nincsenek az alkalmazással kapcsolatban API megkötések, tehát elvileg
egy sima WAR feltölthető. Persze a puding próbája az evés lenne.
Negatívum, hogy Java IDE-t integrált támogatást nem emlegettek, csak Visual
Studio-t. Másik negatívum, hogy nem mindent lehet böngészőből
adminisztrálni, csak speckó windows kliensből vagy parancssorból. Ez
kellemetlen lehet. Volt már olyan, hogy egy idegen gépről kellett hirtelen
adminisztrálnom valamit Appengine-en és nem installálhattam semmilyen
klienst, nem volt parancssor.

A radaromon mindenesetre felkerült a Trial karikába.
Btw, ha valakinek van tapasztalata más free cloud szolgáltatókról,
megírhatja.