[Javalist] Fwd: What do you think would make the perfect cloud hosting service?

Gábor Lipták gabor.liptak at gmail.com
2012. Nov. 7., Sze, 15:31:39 CET

Jenkins slaveket már használtam, igaz nem cloudban. Nagyon hasznos dolog.
Pl. meg lehet vele csinálni, hogy van egy master, és a slavek között
elosztod a terhelést. Az is lehetséges, hogy a slavekenek legyenek cimkéi,
és így megjelölhető, hogy melyik slave milyen jobokat milyen cimkével
futtathat. Tehát lehet pl. olyat vele, hogy egy jobot egy windows nodeon
meg egy linux slaven is lefuttatsz. Mindehhez a jobot egyszer kell csak
karbantartani. Én személy szerinte arra használtam, hogy az ügyfélnél volt
teszt és development környezet, és a jenkins jobok a deven voltak
definiálva (telepítették a friss alkalmazást) a master nodeon, de a job
mindkét környezetben egyszerű legördülőlistás választóval futtatható volt.
A slavek installja pedig java web starttal pár kattintás. Szóval jó cucc a
master slave jenkins.