[Javalist] Tomcat 5.5 logolas

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Nov. 26., H, 13:06:04 CET

Sziasztok,

Van egy fenti oskovulet cucc, amivel csak egy bajom van: nem logol.
Igy viszont nem igazan tudom hibakeresni. Egy Debian szerveren van,
alapertelmezetten a /var/log/tomcat5.5 ala kellene logolnia
defaultban.

A logging.properties-t, megtalaltam, eleg viccesen nez ki, de en nem
latom, hogy baja lenne (csak a licensz szoveget vagtam le):
http://pastebin.com/yiqkJZmY

Van esetleg valakinek otlete, hogy egyaltalan merre induljak? En
alapvetoen Glassfish-ben vagyok otthon, azt ismerem, meg most ujabban
a Jetty-t. De a Tomcat nagyon feher folt nekem.

Ami a csunya, hogy meg egy catalina.out -om sincs sehol.

Legyszi, valaki HELP...

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621