[Javalist] Tomcat 5.5 logolas

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Nov. 26., H, 17:13:33 CET

Az a problema, hogy regen, nagyon regen, meg amikor Reagen volt az
elnok, na szoval valamikor nezegettem en a Tomcatet, de biztos tudasom
nincs vele, es azota rengeteget felejtettem. Magyaran hosszabb idon
keresztul nem volt vele semmilyen kapcsolatom. Az excegnel volt ugyan
egy ugyfel, akinek hivatalosan "uzemeltettunk" Tomcatet, de ez abban
allt, hogy keresre elnyomtunk rajta egy restartot, a tobbit mindent az
ugyfel nezett/intezett rajta, mi csak a joliranyzott restartert
feleltunk (ehhez az egyhez nem volt joga bizonyos okokbol).
Abbol meg sokat tanulni nem igazan lehet.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu