[Javalist] szerda: tifyty

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Nov. 29., Cs, 08:53:32 CET

En ezzel nem ertek egyet, jo hogy magyar a blog. Igy is nagyon keves a
magyar nyelvu Java tartalom (ennel csak a magyar nyelvu Ruby tartalom
kevesebb), nem kellene csokkenteni. Azt meg nem lehet kivanni
valakitol, hogy ket nyelven blogoljon, az dupla munka, es ez ugye
szabadidoben keszul.

Bar az informatika nyelve valoban az angol, en azert azt gondolom,
hogy igenis szukseg van az anyanyelvi informatikai tartalomra is -
meghozza minel igenyesebb formaban. Es a tifity-nel igenyesebb nem
kell, nem is kivanhato ilyen. A lombokos cikk peldaul abszolut
uber-allat lett (ilyen kontextusban en akkor hasznalok ilyen jelzot,
ha mar nem tudok mast), mind szakmai, mind nyelvi fronton (ugye az
ohatatlan jatek a projekt nevevel).

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621