[Javalist] SOAPMessageContext hozzáférés

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2012. Nov. 30., P, 16:52:41 CET

Hi!

Hat fura. Bar castolni nem castoltam. de ha valamit beraktam a
SOAPMessageContext.put-al akkor azt kitudtam venni
webServiceContext.getMessageContext().get() -el.
(Jelenleg en forditva csinalom, ws hivaskor adok at erteket handlernekm
tehat webServiceContext.getMessageContext().put-al es szedem ki
soapMessageContext.get()-el (es castolom ugyebar).

Boci