[Javalist] SOAP header írás webservice-ből.

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2012. Okt. 2., K, 12:54:33 CEST

Üdv,

Nem nagyon építenék a NEtBeans-re, jó dolog, de jobban szeretek minden
vezérlést a kezembe tudni, valamint IDE független maradni. Persze
játszani pl. jó vele.
Ha megnézed, pl. itt egy Maven-es projekt:
https://github.com/vicziani/jtechlog-soapui-testing
Próbáld meg esetleg ezt leszedni, és ebben kipróbálni, hogy mi
történik. Ebben nincs külön interfész.

Viczián István