[Javalist] SOAP header írás webservice-ből.

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2012. Okt. 3., Sze, 12:10:07 CEST

István !

Köszi a példát !

Most per pillanat úgy oldottam meg csináltam egy SOAPhandler-t, és abban szépen tudom írni és olvasni a kimenő-bemenő soap-xml állományok header részét.
Mert ráadásul le is kell tennem egy adatbázisba hogy mi jön be, és mi megy ki.

Generált kód: én is utálom hogy így van, ha jobban értenék a soap-hoz akkor én sem akarnék generált kódot, és akkor mindent úgy kezelnék ahogy én akarom.

Joe