[Javalist] Hogyan kéne generizált osztály típusát (Class) megkapni

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2012. Okt. 19., P, 13:49:45 CEST

Hali,

Valóban type erasure miatt a .class elvileg nem tartalmaz információt a
generikus típusparaméterre vonatkozóan, ám a Reflection API-ban mégis
csak van egy-két osztály és metódus, ami "since 1.5".

Én ezeket azért megnézném:
http://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/lang/Class.html#getTypeParameters%28%29
http://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/lang/reflect/Method.html#getTypeParameters%28%29
http://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/lang/reflect/TypeVariable.html