[Javalist] javasite.bme.hu tükör

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Sze. 2., V, 11:37:15 CEST

Hi,

  Nézegettem a httpd logokat és úgy vettem észre, hogy nincs valami nagy
érdeklődés a javasite.bme.hu tükörre (amely a javasite.javaforum.hu címen
érhető el most). Gondolom ennek az egyik oka az, hogy nincs sehol erre az URL-
re mutató link, szóval a Google se jár erre... :)

  Nincs szó hatalmas mennyiségű információról (50MBájt alatt van a tükör
mérete), de van benne egy csomó olyan dolog, amely gyakorlatilag idejemúlt
és/vagy haszontalan tartalom.

  A kérdés az, hogy mit kezdjünk ezzel a kategorizálatlan adattömeggel.

Én az alábbi három dolgot szeretném:
1, Egy évig online megtartom a javasite.javaforum.hu tükröt a jelenlegi
formájában.
2, Plusz egy évig megtartom tömörített formában az eredeti archivumot.
3, A hasznos információkat, leírásokat és egyebeket átmozgatom a Confluence
alá (a forrás megjelölésével).

  Ha van ötletetek vagy segítenétek a hasznos dolgok átmentésében, akkor
mondjatok valamit... :)

  A tükör elérhető az alábbi linken:
http://javasite.javaforum.hu/
  Az archivum pedig az alábbi helyen: