[Javalist] Teszt lefedettség

auth.gabor at javaforum.hu auth.gabor at javaforum.hu
2012. Sze. 11., K, 13:52:55 CEST

Hi,

> Lehet olyat csinalni, hogy instrumentalt appot dobsz be a alkalmazas
> szerveredbe, es ott mered a coverage-t. (En nem szeretem igy
> elbonyolitani a dolgot, de sokan buheralnak ilyet)

  Miért elbonyolítás? Tesztrendszeren kiderül belőle, hogy a kért
funkciókat letesztelték-e a megrendelői részről, éles rendszeren pedig
az is, hogy milyen funkciókat használnak... :)

  Sonar-ral össze lehet kötni a Jacoco-t és így láthatóvá lehet tenni a
futásidejű lefedettséget és az automatikus tesztek által "okozott"
lefedettséget.
--
Auth Gábor