[Javalist] Teszt lefedettség

Zsombor gzsombor at gmail.com
2012. Sze. 11., K, 23:16:16 CEST

On Tue, Sep 11, 2012 at 9:33 PM, Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu> wrote:

> Hi,

>   Arra nem tudom, mi lenne így jó, de ha megtudtad, akkor ne tartsd
> magadban... :)
> --

Őszintén szólva nem értem, hogy miért fontos, hogy mi integrációs, mi modul
mi unit teszt. Nyilván némi refaktorálással tetszőleges funkcionalitást
össze lehet vonni egyetlen "unit"-ba, így a korábbi integrációs tesztből
unit teszt lehet :) Emiatt sok értelmét nem látom, különféleképpen
felcímkézni őket. Az sokkal hasznosabb címke, amit az alapján osztunk ki,
hogy pl a teszt egy mock hsqldb-t használ/egy a teszt által felinicializált
éles adatbázist/vagy a tegnapi éles adatokat.