[Javalist] Mintaprojekt

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Sze. 13., Cs, 09:16:42 CEST

Most csak belenyaltam, de tetszos. A CreateSystemName nagyon jo cucc,
erdemes lenne tovabbfejleszteni, levalasztani rola az ekezet eltavolitast
kulon metodusba, es az URL barat formara hozast egy masikba. Nem mindig
kell egy csomagban a ket muvelet.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.