[Javalist] Adatbázis lock

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2012. Sze. 14., P, 12:04:42 CEST

Sziasztok!

Van egy Hibernate alapú kliensem, ami több példányban is futhat. A kliens
feladata, hogy az adatbázis objektumokon műveleteket végezzen.
Hogyan lehet azt garantálni, hogy egy objektummal csak az egyik kliens
foglalkozhasson: ha az egyik már elkezdett dolgozni rajta, akkor másik már
ne tudjon.

Támogatja-e ezt valahogy a hibernate, vagy a jdbc? (eddig nem találtam erre
semmit). Vagy nekem kell valami mókolnom az adatbázisban?

Üdv:
*Vig Balázs
*