[Javalist] Teszt lefedettség

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2012. Sze. 17., H, 19:15:48 CEST

Üdv,

Igen, lefuttatja őket, de mivel nem unit tesztekre kell nekem, hanem
integrációs (komponens vagymi) teszteknél, aminek a futásideje sokkal
hosszabb, akár tíz percekben mérhető (adatbázis, konténer, stb.), jó
lenne, ha először azokat futtatná le, melyek érintettek az adott
commit-nál. Így időt spórolsz meg, hiszen hamarabb jöhet ki a hiba.
Ez nem újdonság, a Clover tudja.
Egy Selenium sem 1 perc alatt megy végig egy komplex rendszernél.

Másrészt most nem akarom kifejteni, hogy manuális tesztelőink is
vannak (abba ne menjünk bele, hogy szerintem bármilyen jó unit tesztet
írunk, emberi tesztelés kell), és de milyen jó lenne ez, ha tudnánk,
hogy mely teszt eset közben mely kódsor fut le.

De ne szennyezzük a listát ilyesmivel, aki nem érti, jöjjön el a
JUM-ra, és élőben kifejtem.

Viczián István