[Javalist] Könyv kezdésnek

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Sze. 19., Sze, 22:43:30 CEST

Kis onreklam.... :-)

Egyebkent a hivatalos JavaEE tutorial tenyleg jo kiindulopont lehet,
az alapokat kivaloan elmagyarazza. Magyar forrasmuvet egyet tudok csak
mondani, hellyel-kozzel jo: Imre Gabor: Szoftverfejlesztes Java EE
platformon (ISBN 978 963 9131 97 2)

Jol elmondja a terminologiat, ad peldakat is, nem tul rossz egyszoval.
Es meg a forditas is egesz jo lett.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621