[Javalist] JMX kapcsolodasi IP

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2012. Sze. 24., H, 09:18:42 CEST

No. Mi annak idejen pont a forditottja okozott problemat nekunk. A
gepek tuz fal mogott voltak, nyilvan az rmi stub a belso halozat cimet
adta meg, mint elerei lehetoseg, de nekunk a kulso, publikus cim
kellett volna. Ezert felvettunk a
-Djava.rmi.server.hostname=buplikus-domain.hu parametert a javanak, es
igy mar tuzfal masik oldalarol is lehetett hivni. En elso korben a
java.rmi.server.useLocalHostname propertyt neznem meg, hatha az jo
neked. Sajnos csak tippelek, most nincs lehetosegem (es par napig nem
is lesz) kiprobalni, es biztosra megadni a valaszt. Az rmi propertyk
itt vannak(6-os javat feltetelezve):
http://docs.oracle.com/javase/6/docs/technotes/guides/rmi/javarmiproperties.html