[Javalist] Spring kerdesek

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2012. Sze. 24., H, 21:38:36 CEST

Szia,

Igen, de ennek nincs köze a SpringSecurity-hez. Nyugodtan töltsd fel a
táblát SQL-lel, vagy JPA-val, vagy bárhogy. Ezt teheted alkalmazás
indulásra. Ezzel csak az a baj, hgoy a @PostConstruct-nál még nincs
tranzakció. Viszont megfigyelheted, hogy mikor indul el a spring
context. Regisztrálj egy ApplicationListener-t, ami a
ContextRefreshedEvent-re indul be. (Persze lehetne akár egy szép kis
ServletContextListener is. Itt megnézed, hogy van-e benne cucc, ha
nincs, teszel bele.

Vagy a másik megoldás, hogy az adatbázis sémát és a kezdeti adatokat
SQL script-ből töltöd be, és használod ezt:
http://code.google.com/p/flyway/
--
Viczián István