[Javalist] Spring jpa ékezetes karakterek

Komáromi, Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2013. Ápr. 11., Cs, 11:06:33 CEST

Nem segít, már eleve benne volt. csak a dispacher tag nem, de mi sem
változott.
A teljes web.xml-t kiraktam ide: http://www.ktmi.eu/share/web.xml
A tomcat server.confjában a connectornál van egy ilyen URIencoding="UTF-8"
tag

"Adatbázis flame": azért mysql, mert miután minden logika és kapcsolat az
alkalmazás szintjén van, felesleges "normális" :) adatbázis kezelő alá.

KoZo