[Javalist] Spring jpa ékezetes karakterek

cx.chico cx.chico at gmail.com
2013. Ápr. 11., Cs, 13:39:52 CEST

Sziasztok!

Én úgy emlékszem, hogy a JPA ellenére a jdbc url-ben kellett megadni
paraméterként (talán még toplink essential volt a JPA) :
jdbc:mysql://localhost/some_db?useUnicode=yes&characterEncoding=UTF-8

Próbáld ki úgy, a hibernate.connection.* property-ket nem adod meg, és
helyeztte az url-mögé írod a paramétereket.

Nem tudom, hogy nálad hogy van, de megpróbálhatod úgy is, hogy ne a
Hibernate, hanem a Tomcat kezelje a JDBC resource-t (így csak a fenti
megoldást lehet használni, amit viszont a MySQL hivatalosan támogat).
A Tomcat-től a Hibernate JNDI-n keresztül átveheti az adatbázis
kapcsolatot: (a Spring segít:
<jee:jndi-lookup id="dataSource" jndi-name="jdbc/dbanme"></jee:jndi-lookup>
)

Üdv,
Chico