[Javalist] Browser-naplózás

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Ápr. 11., Cs, 23:33:49 CEST

Nagyon köszi skacok az ötleteket!

- Squid. Sose volt kezemben, és sajnos nem teljesen látom át perpillanat a
folyamatot, hogy tud megoldás lenni a problémára. Majd holnap el kell
merüljek a témában.
- Servletet sem értem igazán folyamatszinten, azon felül, hogy gondolom a
browser és a távoli webserver közé kéne rakni egy Tomcat-be, ha jól
gondolom.
- Az említett 0-megoldás sajnos nem jó. Egyrészt elég sokan használják,
másrészt tilos papírozásban gondolkoni a topikban valami okból kifolyólag
(ez örökség egyébként és nem mentem utána)
- A httpfox nem lenne rossz, sajnos nem ment logot, csak manuálisan. :o(

MM