[Javalist] Browser-naplózás

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Ápr. 12., P, 08:29:35 CEST

Nem értem miről kéne a bíróságot meggyőzni az üzemeltetőnek, attól még,
hogy bizonyos körülmények között tudomására juthatott egy jelszó, messze
van attól a cselekedettöl, hogy aktuálisan vissza is élt vele. Ahogy a
házam előtt, bent hagyott slusszkulcssal parkoló autó ellopásában sem
leszek automatikusan bűnös,még akkor se, ha a tulaj azt állítja, hogy csak
én láthattam ezt. Legalábbis tapasztalataim szerint - persze fordított
helyzetben, s szerencsére nem autóval, volt szerencsém megtapasztalni.
Persze, felőlem mindenki azt csinál, amit jónak lát :)

Üdv
Zs