[Javalist] Browser-naplózás

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Ápr. 12., P, 15:05:34 CEST

Hali,

Megoldódott a tárgybeli probléma. A lista hathatós segítségével, nagy-nagy
köszönet érte!

Gondolom nem okozok meglepetést, a nyertes -> (squid) proxy és naplózás. :-)

Azért éreztem én, hogy annyira azért nem triviális a probléma, meg Ivánnak
is van igazsága (akkor is, ha az én első reakcióm is az volt, mint
Zsomboré).

Érdekes adalékként csak egy link a tengernyi közül:

http://serverfault.com/questions/291701/logging-https-traffic-through-a-prox

És ha már lúd legyen kövér....

http://felvagott.tumblr.com/post/28075570289/ha-mar-lud-legyen-kover

...megnézgettem ezt a szintén itt a listán ajánlott Httpfox add-ont, mert ez
már tegnap még lefekvés elött is szimpatikus cuccnak tünt.

Az nem esett le nekem egyből, hogy ez egyrészt javascriptben van írva,
másrészt ilyetén módon forráskódban is rendelkezésre áll azonnal.

Innen már nem volt túl nagy lépés, hogy megtaláljam az - egyébként szépen
programozott - forrásban a QueryStringParameters tömböt, file-ba logoláshoz
:-)

Nélkületek még ma is sötétben tapogatoznék, mint az éjszakázó néger a
szénbányában, aki kávét szeretne inni.

MM