[Javalist] Classloader anonymous gond

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2013. Ápr. 15., H, 17:06:32 CEST

Szia,

Csak megjegyzésképpen, nem szorosan a témához.

Ez a klasszikus Command design pattern példa implementációja. Sok
helyen láttam már megvalósítva, pl. a NetBeans-ben, Eclipse-ben.
Javaslom nézz rá, ne találd fel a spanyolviaszt.
Ikonnal, shortcut-tal, mindennel.

http://bits.netbeans.org/dev/javadoc/org-openide-actions/org/openide/actions/doc-files/api.html
--
Viczián István