[Javalist] Classloader anonymous gond

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Ápr. 17., Sze, 14:33:06 CEST

Nekem se jott be az OSGi, nekem meg kevesebb cuccom van, mint neked, plusz,
en nem annyira kedvelem az XML-ezest.

A JSPF ( https://code.google.com/p/jspf/ ) egy egesz jo kis cucc, par perc
alatt tanulhato, annotacio alapu tortenet. Just works.

Egy pelda (ehm... ) app: http://git.hron.me/?p=hron84/jtranslate.git;a=tree

Foleg a jtranslate-app es a jtranslate-google modulok fognak teged
erdekelni. Az API-bol csak a me.hron.jtranslate.core.TranslationServiceFactory
erdekes, ez az, ami felizgatja a plugin frameworkot.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu