[Javalist] JUM sörözés

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Ápr. 17., Sze, 19:29:03 CEST

Hát nekem tutira későn szóltál, most így este fél nyolckor már nem tudok úgy sietni hogy hatra odaérjek... :)

______________________________
István Ketler
Senior Consultant

Lufthansa Systems Hungária Kft.
GUI Service Center
Mobile Solutions Team, Development Center Danube
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Phone: +36 1 887-2815