[Javalist] Classloader anonymous gond

Bence Oláh bence.olah at gmail.com
2013. Ápr. 17., Sze, 22:07:07 CEST

Hali!

Az Eclipse konkrétan csak kényelmi funkciót nyújt az OSGI fejlesztéshez,
ráadásul van más OSGI implementáció is, mint az Equinox ami Eclipse alatt
fut, pl az Apache Felix. A neten nagyon sok info van a témában, pl az
alkalmazás szerverek egy része osgi compliant.

http://stackoverflow.com/questions/16140/whats-the-best-way-to-get-started-with-osgi
http://www.sonatype.com/books/mcookbook/reference/osgi.html

Üdv
Bence