[Javalist] Classloader anonymous gond

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2013. Ápr. 18., Cs, 10:55:01 CEST

Hali,

Én csak az Equinoxot ismerem, Felix-szel még nem volt dolgom.

1. Van rá hatásod, meg lehet adni run level-eket. Amiknek kisebb, azt
hamarabb indítja. Azon belül nem vagyok biztos a sorrendben, de
szerintem abban a sorrendben indulnak, ahogy a konfigban felsorolod, és
szerintem az indulás nem párhuzamos. Valami rémlik, hogy a bundle
activator futása ne tartson sokáig, mert addig blokkolja a többi szálat.

2. Úgy gondolom, elvben igen, de az Equinox a plugins könyvtárban keres
(és gondolom, a dropins-ben, pont, mint ahogy az Eclipse is teszi).

Üdv,
Stivi