[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Dec. 2., H, 09:13:20 CET

Már nem nagyon emlékszem a formális nyelvekre, de az dereng, hogy a véges
automatával processzálható nyelveknek is van több osztálya és a regex az
egyszerűbbet képes feldolgozni.

Szóval tisztességes megoldáshoz legalább lexer (tokenizer), esetleg parszer
is kéne.

A híres stackoverflow válasz a HTML vs Regex kérdésre:
http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags
Kb. ide is illene.