[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Dec. 2., H, 11:11:45 CET

Helló,
"A reguláris kifejezések és a véges automaták ugyanazokat a nyelveket
tudják modellezni."
Ez igaz, viszont ehhez a konkrét feladathoz szerintem egy stack-et kell
fenntartani, ha valóban matematikailag teljes körű megoldásra van szükség.

Beugrott, hogy ezek a Chomsky osztályok:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chomsky_hierarchy

Nekem talán Bach Iván tanította.