[Javalist] Beágyazott böngésző

Tibor Billes tbilles at idata.hu
2013. Dec. 3., K, 09:51:21 CET

Sziasztok!

Köszönöm a visszajelzéseket!

A DJProjectet kezdtem el alaposabban tesztelni Linuxtól eltérő operációs
rendszerek alatt, és gondoltam megosztom a tapasztalataimat, hátha hasznos
lesz később másnak is.

A Windows-al megszenvedtem kicsit, de végül találtam workaroundot. Windows7
alatt teszteltem egyelőre IE8-cal és IE11-gyel. A jelenség az volt, hogy ha
simán böngészőből nyitottam meg a generált HTML-t, akkor minden tökéletes
volt, beágyazva viszont használhatatlan volt. A (miniális) CSS szétesett,
highchartos grafikonok egyáltalán nem jelentek meg. Egyszerű Javascript
kódok, amiket a teszteléshez írtam, az viszont lefutott.

Sok keresgélés és próbálgatás után rájöttem, hogy ha beállítom a
org.eclipse.swt.browser.IEVersion system property-t, akkor jó lesz nekem.
Ha jól értelmeztem, akkor ez kompatibilitási módot állít az IEben, és
valamiért az a mód, amit alapból kiválaszt, nem elég jó. Egy darab olyan
értéket találtam, amivel működött IE8-ban és IE11-ben is, az a 8888 volt.
Még IE7-tel is meg fogom nézni, bár van egy olyan szomorú sejtésem, hogy a
8888-as beállítással nem fog menni.

Néhány referencia az org.eclipse.swt.browser.IEVersion property-hez:

http://www.eclipse.org/swt/faq.php#browsernativeie
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ee330730(v=vs.85).aspx#browser_emulation

Írok még, ha lesz update az ügyben :)

Tibor