[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 5., Cs, 12:21:53 CET

Igazából úgy érzem a határvonal meghúzását képzeljük el másként. Én sem
tudom elképzelni hogy jön egy új fejlesztő a céghez és kap egy önállóan
fejlesztendő új projektet, és hozza a saját hobby adatbáziskezelőjét,
mondván ő itt tartja az adatait, és ide dolgozik majd a szoftvere. Ez
számomra a határvonal átlépése. De az nem ha a JDBC-hez hozzáfejleszt
valamit és azt használja. Nekem pl. saját fejlesztésű utility osztályaim
vannak string-kezelésre, dátum formázásra, file-kezelésekre stb. Nem tudom
hogy vagytok ezzel, de el sem tudom képzelni hogy ilyen saját utility-ket
letiltanánk mert van egy "szabványosabb - szénné tesztelt - mindeni
használja - stb." cucc a neten. Tehát tényleg létezik a határvonal nálam
is, csak máshol.