[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 7., Szo, 22:26:56 CET

Sziasztok !

Még annyi jutott eszembe hogy az XML feldolgozásra is saját tool-t írtam,
mert ez jobban tetszik mint az eddig használt módszerek pl. xpath.
Én pl. szeretem ha egyszerűn lehet járkálni az XML-ben hiszen az csak egy
fa. Most pl. a JdbcShell-ben kell egy XML feldolgozó, mert XML-ben
lehet leírni milyen java forráskódot generáljon (adatbázis tábla/view ->
java osztály). Mint ahogy ilyet tud a Hibernate generátor is.
A lényeg hogy én így olvasok XML-ből 1-2 programsorral:

Tree tree = new Tree(xmlFile);
String databaseURL = tree.root().child("database_url").text();

Hát nem gyönyörű ez a megoldás ? Természetesen írni is tudok így az
XML-be...
Ha hagynak engem még 10 - 20 évig fejleszteni, és nem mondják hogy inkább
menjek utcaseprőnek, lecserélek mindent a saját cuccaimra :)

Joe