[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 9., H, 14:35:58 CET

Péter !

Természetesen én sem úgy gondoltam hogy holnap Vaadin.
Régebben a JSF mellett döntöttem (mert ki döntötte volna el ha nem én ???).
Aztán nem voltam vele elégedett és keretrendszer váltásról döntöttem.
Többet megnéztem, és az Apache Wicket jött be.
De én sem úgy ugrottam neki hogy holnap azt használom hanem SZABADIDŐMBEN
csináltam egy minta projektet,
és kiteszteltem működik-e, nem bug-os, és mindent meg lehet-e vele csinálni
amit akarunk.
Természetesen ezek után álltam át erre a keretrendszerre a munkahelyen, nem
kockáztattam hogy 2 hónapnyi fejlesztés
után kiderül hogy nem jó.

Joe