[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2013. Dec. 9., H, 15:55:56 CET

2013/12/8 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>:
> A fejlesztés jel/zaj (üzletileg hasznos kód / üzletileg haszontalan kód)
> viszonyában minden helper, utility, hack, workaround és a többi kiszolgáló
> osztály a zajt növeli. Lehet okosan is csinálni az OOP paradigma

Viszont az ilyen helper/utility/hack osztalyok az uzleti logika
erthetoseget novelik. Ha nem, akkor nem erdemes utility osztalyt
hasznalni.
Konkret esetben Joe a JDBC hasznalatat szerette volna konnyebben
erthetove es kevesbe error prone-na tenni. Ez szerintem mindenkeppen
jo dolog, meg akkor is ha lesznek "zaj" osztalyok.

> Kicsit később már azt is balgaságnak fogod tartani, hogy írtál ilyen helper
> osztályokat... az ember előbb-utóbb belátja ezt. Mindenki úgy kezdi, hogy
> túl nagynak, összetettnek, nehézkesnek tartja az összes utility csomagot,
> ezért megírja a sajátját, aztán napról-napra kiderül, hogy mit nem tud a

En nem mondtam ilyet. De egyebkent nem haszontalan dolog sajat utility
osztalyokat irni, sok tapasztalatot szerezhet vele az ember, es rajon
hogy nem veletlenul vannak erre kesz - fizetos vagy open source -
megoldasok.

> [...]
>
> - másik fejlesztővel nem működik, mert nem érthető a működése, illetve
> késhegyre menő viták vannak folyamatosan, mert nem várt hibák vannak benne,
> amit csak az ismer, aki fejlesztette
>
> - nem működik együtt szabványos vagy elterjedt utility osztályokkal, mert
> azok "nem jól működnek"
>
> - nem működik elosztott környezetben, mert nem volt szempont a
> kifejlesztésénél
>
> - lelépett vagy kirúgták a fejlesztőt és itt hagyta a sok "szart", amihez
> csak ő értett, ezért kidobják az egyedi fejlesztést

Ezeknek a stacioknak tobbsege egy pluszban behuzott fuggosegre is igaz lehet.
Peldaul, hogy Joe hasznalja a spring-et. Lehet h mas framework-ot
hasznal, amivel nem kompatibilis; kesobb ha frissitik, akkor problemak
lehetnek; lehetnek benne bugok; ha Joe lelep a tobbiek lehet h nem
ertenek hozza... A kesz megoldasok sem rozsaszin almok, amikkel mindig
minden tokeletes.

Andras